
ajsantanyi.net 30/01/2026 - 18:38:48 | ![]() ![]() |

L’Ajuntament de Santanyí posa en marxa la segona campanya de bons «Gaudeix del terme de Santanyí» i obre el període d’adhesió per als comerços
L’Ajuntament de Santanyí posa en marxa de la segona campanya de bescanvi de bons «Gaudeix del terme de Santanyí», una iniciativa que neix amb l'objectiu primordial de fomentar el desenvolupament econòmic local i augmentar la competitivitat del teixit empresarial del municipi. Amb la publicació de les bases al BOIB, a partir d’avui s’obri el període perquè els comerços i empreses del terme s’hi puguin adherir.
Cal remarcar que en aquesta fase inicial la ciutadania encara no pot fer ús dels bons; el període actual està dedicat a la formalització de les sol·licituds per part dels establiments interessats.
Inversió de 200.000 € en suport al comerç local
La campanya compta amb una dotació pressupostària de 200.000 €. En total, s’emetran fins a un màxim de 10.000 bons de descompte, que es distribuiran de manera lineal entre tots els establiments que s’hagin adherit correctament al programa.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha destacat la importància de consolidar aquesta iniciativa: "amb aquesta segona edició de 'Gaudeix del terme de Santanyí' refermam el nostre compromís amb el comerç de proximitat. Volem que els nostres veïnats consumeixin al municipi i, alhora, injectar liquiditat directament a les nostres empreses per ajudar-les a ser més productives i competitives".
Com funciona l’adhesió per als comerços?
Els establiments interessats tenen un termini de 10 dies naturals, per presentar la seva sol·licitud d'adhesió. El procediment s'ha de fer de manera telemàtica a través de la plataforma habilitada per la Cambra de Comerç de Mallorca, que actua com a entitat col·laboradora en la gestió del programa. Per accedir a aquesta plataforma, s’ha d’anar al web www.gaudeixsantanyi.com.
Poden ser beneficiàries les empreses i autònoms amb seu al municipi de Santanyí (o que hi duguin a terme activitats) que tenguin una plantilla mitjana de màxim 20 treballadors i una facturació anual inferior als 2 milions d’euros.
El regidor de Comerç, Antoni Matas, ha fet una crida a la participació: "animam tots els comerciants i restauradors a sumar-se a aquesta campanya. Des de l'àrea de Comerç oferirem tota l'ajuda necessària per facilitar el tràmit d'adhesió, ja que l'objectiu és que cap negoci que compleixi els requisits es quedi fora d'aquesta injecció econòmica".
Funcionament dels bons per a la ciutadania
Una vegada finalitzat el període d’adhesió i validats els comerços, s’iniciarà la campanya per als residents majors de 16 anys. Cada ciutadà podrà accedir a un màxim de 4 bons, cadascun amb un valor de 20 euros de descompte sobre una compra mínima de 30 euros als establiments adherits. La campanya tindrà una durada de dos mesos des del seu inici oficial.


- Carril bici que conecta Cala Millor y Son Servera ante el inminente inicio de las obras, potenciando las conexiones no motorizadas y contribuyendo a una mejor calidad de vida para la ciudadanía
- El Rafa Nadal Open by Movistar regresa como una de las grandes citas deportivas de Mallorca
- Cala Figuera es prepara per celebrar les Festes de la Mare de Déu del Carme 2026
- PRESENTACIÓ DE LLIBRE "Na Mati, tantes il-lusions com pors elegides".De Marga Serrano.FESTA DE FI DE CURS ESCOLETA MUNICIPAL CUCARELLS
- 44 personas afectadas por el incendio de una residencia de Inca, la rápida actuación de los Bombers de Mallorca y la coordinación de los servicios de emergencia han permitido evacuar sin víctimas
- Porto Cristo celebrarà les Festes del Carme 2026 amb un programa que s’allargarà durant gairebé un mes i inclourà més de vint dies, el programa obra del porteny Xavier Vecina Rufiandis
- El Rotary Club East Mallorca y Ayuntamiento de Sant Llorenç, han organizado un concierto benéfico, a beneficio de APROSCOM, el dissabte 27 de juny, a les 21 h, con Salvador Sánchezy Enric Granados
- Pep Ribas Ribas en calidad de organizador de la "43 Milla Urbana Isla de Ibiza" hizo entrega de una colaboración de 1.000 € a la presidenta de ésta asociación de Esclerosis Tuberosa
- Actuación itinerante por calles y plazas de Manacor con el objeto de llegar a tocar el corazón del ser humano. "Un lápiz, una sonrisa" donde se busca recaudar material escolar y sanitario para Bolivia
- El SyS (S'Illoters i Simpatizantes) pide a quién corresponda que se esmeren en el mantenimiento del embaldosado del Centro de Salud de S'Illot y Cala Morlanda para evitar accidentes, caídas y heridos











































