
AGENCIA MANACORNOTICIAS 29/10/2024 - 14:20:35 | ![]() ![]() |

![]() | Aquest programa permetrà als assistents aprendre sobre el món i la cultura del vi, els nous vins de la temporada, descobrir combinacions amb productes autòctons i identificar característiques |
Manacor celebra el “Novembre Enològic” amb una sèrie d'activitats dedicades al món del vi. La Denominació d'Origen Pla i Llevant de Mallorca organitza un any més el cicle "Novembre Enològic", una iniciativa que ofereix un conjunt d'activitats dedicades a la cultura del vi durant el mes de novembre.
Aquest esdeveniment, que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manacor, tendrà lloc a l'IES Manacor i té com objectiu apropar el públic al coneixement dels vins de la zona i promoure la seva degustació.
El cicle s’ha presentat aquest dimarts de matí al Centre Universitari de Manacor, amb el president de la Denominació d’Origen Pla i Llevant, Antoni Bennàssar, el batle de Manacor, Miquel Oliver, la delegada d’Educació, Carme Gomila, la directora de l’IES Manacor, Marisa Reyes, i el responsable del CUM, Jaume Rigo.
Programa d’activitats:
- **Inici al tast dels nous vins**
Dates: 7 i 8 de novembre de 2024, a les 19:00 h
Enòloga: Carmina Sender
- **Maridatge de vins amb formatge de Menorca i sobrassada de Mallorca**
Dates: 13 i 14 de novembre de 2024, a les 19:00 h
Sommelier: Toni Fernández
- **Identificar els vins fets a Mallorca**
Dates: 20 i 21 de novembre de 2024, a les 19:00 h
Enòleg: Lluís Armero
Cada activitat té un preu de 20 €, amb places limitades. Els interessats poden inscriure's enviant el seu nom, llinatges i DNI al correu electrònic: [email protected].
Aquest programa permetrà als assistents aprendre sobre el món i la cultura del vi, els nous vins de la temporada, descobrir combinacions amb productes autòctons i identificar característiques dels vins produïts a Mallorca de la mà de professionals de prestigi en el sector.


- El PP de Mallorca consigue el apoyo del Pleno para exigir la dimisión del delegado del Gobierno
- El PP articula de nuevo la mayoría alternativa al Gobierno en el Congreso y blinda la gratuidad del transporte público para 2026
- VOX LOGRA LA APROBACIÓN DE DOS MOCIONES EN EL CONSELL DE MALLORCA EN DEFENSA DE LOS AUTÓNOMOS Y LA SANIDAD
- UMBERT presenta "Atles del teu cos humà”,primer single del seu nou treball en solitari
- Manacor reforça la prevenció, la implicació juvenil i els espais comunitaris en el programa d’actes del 25N
- El PP de Mallorca consigue la aprobación por unanimidad de su moción en defensa de los trabajadores autónomos y del emprendimiento
- ESQUERRA UNIDA CELEBRA QUE EL CONGRÉS DELS DIPUTATS RATIFIQUI LA GRATUÏTAT DEL TRANSPORT PÚBLIC A LES BALEARS PER A L’ANY 2026
- PONEMOS EN MARCHA EL III CONCURSODE ESCAPARATES DE NAVIDAD: ESPECIAL NACIMIENTO
- V Torneo de Golf Solidario a Beneficio de Projecte Home Balears
- El Pleno del Consell de Mallorca aprueba una bajada del 20 % de la tarifa de escombros para el 2026
























Sí
No

















