
ajinca.net 17/12/2025 - 17:48:33 | ![]() ![]() |
Ple Ordinari
Dia: dijous, 18 de desembre 2025
Hora: 11.00 h
Lloc: Sala de plens
CONVOCATÒRIA DE PLE ORDINARI DE 18 DE DESEMBRE DE 2025
ORDRE DEL DIA:
Aprovació de l’Acta de la sessió anterior de data 27 de novembre de 2025.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern relativa al reconeixement extrajudicial de crèdits.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per aprovar inicialment la modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa del servei del Cementeri i altres serveis funeraris.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per a l’adhesió de l’Ajuntament d’Inca a la Red RETOS-Red de Territorios Socialmente Responsables.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern relativa a les dades de celebració dels plens ordinaris de 2026.
Dictamen de la Comissió Informativa de Medi Ambient i Model de Ciutat per prorrogar el termini de finalització i justificació de les actuacions finançades mitjançant el Programa 1 d’ajudes a les actuacions de rehabilitació en l’àmbit de barri.
Moció del grup municipal de Vox Inca de rebuig a l’eliminació dels trajectes ràpids del tren Manacor-Palma i sa Pobla-Palma, i per la recuperació de freqüències nocturnes de SFM.
Moció del grup municipal de Vox Inca de rebuig a l’increment de les quotes d’autònoms per part del Govern d’Espanya.
Moció del grup municipal de Vox Inca sol·licitant la col·locació d’un símbol commemoratiu en homenatge a les víctimes del terrorisme d’ETA.
Mocions urgents.
Dació de compte del Pla Anual del Control Financer per a l’any 2026.
Dació de compte de la comptabilitat dels grups polítics municipals i de l’Informe resum de l’òrgan interventor de les assignacions als grups polítics del segon semestre de 2023 i de l’any 2024.
Dació de compte dels decrets de la Batlia del núm. 7.063 al núm. 7.590 de 2025 i dels decrets de les dates compreses entre el 21/11/2025 i el 12/12/2025 del Llibre auxiliar de resolucions en matèria de gestió tributària i recaptatòria.
Dació de compte dels acords de la Junta de Govern de les sessions de 19 i 26 de novembre de 2025, i de 3 i 5 de desembre de 2025.
Precs i preguntes.


- Mañana lunes se abre el plazo para presentar las solicitudes de plaza para educación infantil, primaria, ESO y educación especial, permanecerá abierto hasta el día 14 de mayo
- El Govern inicia el proyecto de ampliación y mejora de la EDAR de Vilafranca de Bonany inversión que supone un total de 235.950 € (IVA incluido), estación depuradora
- Voleibol Manacor de Superliga Masculina: Terminamos la liga en 4ª posición después de caer a semifinales 3-0 [ 25-18, 25-19, 25-17], el objetivo era competir con los mejores y lo hemos hecho
- ANPE: El sindicato reclama seguridad jurídica, compensaciones para los docentes y medidas urgentes ante el encarecimiento del transporte escolar, garantizar condiciones justas
- El Correllengua Agermanat passa pel Llevant, Pla, Migjorn en el primer dia de Mallorca. Capdepera, Artà, Son Servera, Sant Llorenç, Manacor, Vilafranca, Porreres i Felanitx i concert de La Gossa Sorda
- El Consell de Mallorca incrementa un 30% las ayudas para la atención a personas en contexto de prostitución
- Goleada, victoria y playoffs (5-0)
- La artista Rosa Gallach expone en la galería Sa Bàscula de Manacor desde el próximo domingo día 10 de mayo de 2026 a las 18:00 horas. Estará hasta el 29. Título “El crit del mar”
- Este sábado, 2 de mayo, es el Día internacional contra el acoso escolar. El servicio de atención psicológica de Baleares de la Dirección General de Familias atiende a 52 niños/as
- Manacor vuelve a brillar en el panorama literario internacional de la mano de Vicente Castro i Álvaro, tercera posición en Chile para latinoamérica y España con la obra “El Siseo de la ceniza”











































