
ocb.cat 20/11/2025 - 13:40:53 | ![]() ![]() |

Excursió pels voltants de Randa: tres monestirs i puig de Son Reus
Aquest dissabte 22 de novembre la delegació de Manacor de l'Obra Cultural Balear organitza la segona excursió d'aquesta temporada, una excursió circular amb inici i final a Randa que passa pels tres monestirs i pel puig de Son Reus.
Sortirem de Manacor a les 8 del dematí (trobada a l'estació de tren per si volem fer cotxades). Si voleu, també vos podeu unir a l'excursió a l'aparcament de Randa a les 8.45 h. Quan acabi l'excursió qui vulgui pot quedar a dinar al Celler de Randa. Si voleu més informació sobre l'excursió podeu contactar amb la delegació de Manacor de l'Obra Cultural Balear al 606 834 512, preferiblement per WhatsApp.
Aquesta excursió és oberta a tothom i forma part del programa Caminam en català, que cerca generar espais de trobada amb un ambient distès i agradable en els quals la llengua de conversa sigui el català. Vos animam a venir-hi amb la família, amb amics o amb qui vulgueu!


- El programa de salud mental «Flip Up» llega a 4.000 alumnos de FP en su primer año
- GOB, Terraferida i Menys Turisme Més Vida convoquen una mobilització per salvar Es Trenc
- Autorizan la prórroga del contrato del servicio de limpieza del Hospital Comarcal de Inca, tendrá un importe total de 4.448.593 €. Entrará en vigor el 1 de noviembre y tendrá una duración de 24 meses
- CONPYMES exige al Gobierno su entrada inmediata en las mesas de diálogo tras los fallos del Supremo
- La asociación de fabricantes de bebidas de PIMEM prevén un aumento del 20% en el consumo de cerveza debido al mundial de fútbol
- Lucão inaugura las visitas de jugadores al Campus de Verano de la Fundació Miquel Jaume
- Ple Ordinari
- Francisca Ferrer Borràs la padrina de Inca celebró ayer, 24 de junio, su 104 aniversario. El Ayuntamiento acostumbra a visitar a todas las personas del municipio que celebran 100 años o más
- Durante 30 días naturales desde hoy 25 de junio: Exposición pública del estudio de viabilidad económico de la concesión de servicios en el Polideportivo Municipal Guillem Timoner de Felanitx
- Sant Llorenç celebrará el Orgull de Poble el próximo 26 de junio con actividades familiares, música y cultura popular, el pregón será pronunciado por el activista y humanista Justí Soriano Caldentey












































