
ajsantanyi.net 25/06/2025 - 15:33:43 | ![]() ![]() |

75 persones participen als tallers de memòria de Santanyí, s’Alqueria Blanca i Calonge
Amb l’arribada de l’estiu, s’ha posat punt final als tallers de memòria del curs 2024-2025 que s’han dut a terme als nuclis de Santanyí, s’Alqueria Blanca i Calonge. Aquestes activitats, impulsades per l’Ajuntament de Santanyí amb el suport de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS), han registrat enguany una participació rècord, amb unes 75 persones entre els tres grups.
Els tallers, que es desenvolupen entre els mesos d’octubre i juny, tenen com a objectiu oferir eines per exercitar les capacitats cognitives de les persones grans, promoure les relacions socials i afavorir un envelliment actiu i saludable. Mitjançant dinàmiques de grup, jocs de memòria i activitats d’estimulació cognitiva, els participants han pogut mantenir-se actius i vinculats a la seva comunitat. Per tancar el curs, aquests dies s’han celebrat petites trobades de cloenda als tres nuclis, amb presència dels regidors i tècnics municipals, que han volgut felicitar els participants i agrair la tasca de les professionals que han conduït les sessions.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha volgut destacar “la gran acollida que tenen aquests tallers allà on s’organitzen” i ha afirmat que “cada any ens queda més clar que invertir en la salut i el benestar de les persones grans és una prioritat per al nostre municipi. Agraïm la confiança dels participants i la feina del nostre equip de Serveis Socials i de l’IMAS”.
Des de la Regidoria de Serveis Socials es continuarà treballant per mantenir i, si és possible, ampliar aquesta oferta formativa, que cada any suma nous interessats i demostra els beneficis d’oferir espais compartits, actius i enriquidors per a la gent gran del municipi.


- Presentan 1.213 nuevas viviendas públicas para residentes: (34) en Maria; Petra (16), Manacor (15), Sant Llorenç (15, en Cala Millor), Capdepera (15), Artà (12), Felanitx (8), Sineu (4) y Sant Joan (3)
- VOX EXIGE ANALIZAR EL ORIGEN Y ANTECEDENTES DE LOS AGRESORES PARA COMBATIR LA VIOLENCIA DE FORMA EFECTIVA
- VOX PROPONE UNA REFORMA FISCAL INTEGRAL, CUOTA CERO Y BONIFICACIONES DEL 100% A LA CONTRATACIÓN PARA SALVAR A LOS AUTÓNOMOS
- El presupuesto de Turismo en el Consell de Mallorca se sitúa en 20,6 millones con el objetivo de consolidar e impulsar aún más la lucha contra la oferta ilegal
- El PP reclama a PSOE y Vox que antepongan los intereses de Balears a las estrategias nacionales de Sánchez y Abascal
- En marxa la 9a edició del Concurs de Mostradors “Viu Nadal al Terme de Santanyí”
- Xisco Truyols, nou campió del món de Scrabble Duplicat en català
- La OCB Manacor organitza la conferència "L'antisemitisme contemporani a Mallorca i les seves repercussions en la comunitat xueta", a càrrec de la doctora Laura Miró Bonnín, a Ca na Vallespina
- Opinión: Los políticos que nos gobiernan aquí tendrían que seguir el ejemplo de los nórdicos e intentar desplazarse diariamente con el transporte público que nos ofrecen a los ciudadanos
- La pintora Ana Mascaró Vives emocionó al numeroso público que asistió al S'Agrícola Manacor con motivo de la presentación de su biografía, un libro muy íntimo y especial










































