
doplaillevant.com 07/04/2025 - 13:12:07 | ![]() ![]() |

PRESENTACIÓ DELS VINS DE LA DO PLA I LLEVANT 2025
El pròxim dijous 10 d’abril, entre les 17h i les 21h, es durà a terme la Presentació dels vins de la Denominació d’Origen Pla i Llevant 2025.
L'acte és celebrarà en els jardins de l'Hotel GPRO Valparaíso de Palma, sempre que la climatologia ho permeti, en cas contrari es durà a terme a la Sala Mallorca. Hi participaran tots els cellers d'aquesta denominació d'origen. Aquests donaran a tastar tant els vins de l'anyada 2024, com els d'anyades anteriors, així com altres novetats que vulguin presentar.
A l'acte també hi participaran les marques de qualitat de les Illes Balears convidades: Formatge de Maó, Sobrassada de Mallorca, Oliva de Mallorca, Oli de Mallorca i Ametlla de Mallorca que donaran a degustar els seus productes als assistents.
Hi ha una gran expectació per tastar els vins de la collita 2024, ja que aquest va ser un any de grans reptes. Les condicions climàtiques van estar marcades per la manca de pluja durant quasi tot l’any, fins que a finals d’agost es varen donar pluges moderades. Aquests fets van conduir a tenir manco raïm i que aquest fos més petit, però més concentrat en aromes i sucres, entre d’altres. Per tant, s’esperen uns vins de gran qualitat després que els nostres elaboradors hagin convertit aquests reptes en grans oportunitats.
El preu de l'entrada serà de 10€ a la venda a https://ticketib.com/events/presentacio-dels-vins-de-la-dop-pla-i-llevant-2025. També es podrà comprar l’entrada el mateix dia de l’esdeveniment a la porta del recinte, tot i que l’aforament serà limitat. El pagament es farà en efectiu.
Per a més informació: [email protected] | 650352095 (Biel Modino)
www.doplaillevant.com
HORA DE CONVOCATÒRIA DE LES AUTORITATS: Dijous, 10 d’abril de 2025 a les 18:00h
AUTORITATS CONFIRMADES:
Sr. Joan Simonet Conseller d'Agricultura, Pesca i Alimentació.
Sra. Maria del Pilar Amate - Consellera de Promoció Econòmica i Desenvolupament
Sr. Joan Llabrés – Director General de Qualitat Agroalimentària i Producte Local
Sr. Alvaro Roca – Director Insular de Promoció Econòmica i Producte de Mallorca
LLOC DE L’ESDEVENIMENT:
Jardins de l’Hotel GPRO Valparaíso
c/ Francesc Vidal i Sureda, 23
Palma
OBSERVACIONS:
Un cop arribades totes les autoritats es realitzarà una foto pels mitjans de comunicació convocats. A aquesta fotografia hi figuraran totes les autoritats presents i els membres del Consell Reguladors de la DO Pla i Llevant.
Un cop fetes les fotos, la comitiva, juntament amb la Presidenta de la DO (Xisca Armero), recorreran els diferents estands dels cellers participants a l'acte, on seran presentats per la presidenta i podran degustar els vins de cadascun dels cellers.
PERSONES DE CONTACTE:
Biel Modino, Responsable de Promoció de la DO: 650352095


- El Consell de Mallorca crea por primera vez una convocatoria de ayudas de 160.000 euros para el voluntariado
- 2ª Mesa de Calidad Turística en Manacor: Regular caravanas, ruidos, gestión de colonias felinas, balizamiento de playas, la accesibilidad, actuaciones en s’Estany d’en Mas o Porto Cristo
- APIB entrega los premios de su VI Concurso Escolar de Redacción
- El Consell de Mallorca ha destinado más de 20,5 millones euros desde el área de Deportes al ámbito municipal en 2025
- El Consell de Mallorca rinde homenaje a Fray Junípero Serra en California
- Remontada heroica para creer (5-6)
- Dissabte passat, a la cèntrica llibreria de Manacor Mon de Llibres, es va a dur a terme l’anunciada i esperada presentació del darrer Treball del músic manacorí Joan Bibiloni “Les parpelles del cor”
- Inca ret homenatge a Pablo Ferrer Madariaga en un acte de reconeixement i reparació de la memòria democràtica. Dimecres, 3 de desembre. Hora: 16.30h. Quarter General Luque
- El Voleibol Manacor visita a Soria en un duelo directo por la zona alta de la Superliga. El equipo balear llega consciente de la dificultad del reto, pero con opciones reales de competir de tú a tú
- Ocupación urgente de los terrenos afectados por la ejecución del «Proyecto de las obras de conducción de agua potable de Petra a Manacor», y depósito regulador capacidad de 10.000 m3










































